استخراج ابری یا کلود ماینینگ چیست؟

دوشنبه 23 دی 1398
17:38
سیمرغ

استخراج ابری (کلود ماینینگ) این عبارت مشهور در دنیای ارز دیجیتال، روشی غیررایگان برای استخراج است. مبتدی بودن یا نداشتن توانایی در تهیه تجهیزات فنی دراستخراج ابری (کلود ماینیگ) مهم نیست و شرکت ها برای شما ماینینگ را انجام می دهند. بعداز مطالعه نوشته ما در سیمرغ کوین شامل توضیحات کامل درباره سایت های کلود ماینینگ (استخراج ابری) و معرفی بهترین سایت های استخراج ابری جهانی و ایرانی و هم چنین امنیت و کلاهبرداری در کلود ماینینگ، دراین حوزه حرفه ای شوید. باما همراه باشید.

سایت کلود ماینینگ چیست؟

سایت کلود ماینینگ سایت های شرکت هایی هستند که همه فعالیت های مرتبط باماینینگ و نگه‌داری تجهیزات را برای شماانجام می‌دهند. درواقع این کمپانی ها قدرت پردازش سخت‌افزارشان را به شما می‌فروشند. با استخراج ابری دیگر مهم نیست مهارت ندارید یا نمی توانید دستگاه های ماینرپرهزینه را خریداری و نگه داری کنید. تنها با ساخت حساب کاربری خود در سایت کلود ماینینگ و به صورت دورکار به استخراج ارز دیجیتالی هایتان می پردازید و سودتان را دریافت می کنید.

به زبان دیگر در استخراج ابری (کلودماینینگ) افراد با پرداخت مبلغی مشخص، میزان قدرت هش مشخصی را برای یک دوره اجاره می‌کنند و شرکت برای آن‌ها استخراج را انجام می‌دهد.

سود آوری کلود ماینینگ

توجه داشته باشید وقتی عبارت «Cloud Mining» را دراینترنت جستجو کنید، با ‌سایت‌های زیادی روبرو می شوید و شما را به ورود به این حوزه تحریک می‌کنند. هم چنین در بیشتر این ‌سایت های کلود ماینینگ خروارها عدد را مشاهده میکنید که اکثرا باعث گیج شدن افراد مبتدی می‌شود.

اگربخواهیم سودآوری استخراج ابری را با استخراج مستقیم مقایسه کنیم، مسلم است که سود استخراج ابری درمقابل با استخراج مستقیم بسیاراندک است. اگر قیمت ها کم شود امکان ضرر کردن هم نیز وجود خواهد داشت.

بهترین سایت استخراج ابری بیت کوین کدام اند؟

اینکه بخواهیم از بهترین سایت های استخراج ابری لیست بدهیم کاری سخت و غیر منطقی است؛ زیرا در بیشتر اوقات این سرویس دهنده های کلود ماینینگ تقلبی و کلاهبردار تلقی می شوند. هدف از معرفی بهترین شرکت های استخراج ابری بیت کوین کمپانی هایی هستند که حقه بازی و دروغ ان ها به نسبت کم یا صفر است.

باخت باخت چیست؟!

حالت باخت باخت زمانی اتفاق می افتد که قیمت بیت کوین بالا می رود و شما نسبت به حالتی که در آن بیت کوین خریده بودید، سود کمتری را دریافت می کنید. هم چنین این حالت به صورت معکوس برای زمانی است که قیمت ارز دیجیتال کم می شود. در نهایت تنها پولی را که پس‌انداز کرده‌اید را از دست خواهید داد.

همانطور که گفتیم سود بر اساس قیمت بیت کوین پرداخت می‌شود و هزینه نگه‌داری با ارزهای رایج دریافت می‌گردد، در صورت سقوط قیمت، ممکن است سود بدست آمده برای پرداخت هزینه‌های نگه‌داری کافی نباشد؛ بنابراین شرکت قرارداد شما را فسخ خواهد کرد. این فسخ قرارداد بدون برگشت وجه شما است.


[ بازدید : 467 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
JKWSFX89OJ0J8X5T81HIVWKJ http://mail.com/4561399/10/20 ساعت 11:48
JKWSFX89OJ0J8X5T81HIVWKJ http://mail.com/456
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به ارز دیجیتال است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]