برنامه های استخراج بیت کوین کش

شنبه 9 آذر 1398
17:15
سیمرغ

برنامه های استخراج بیت کوین کش

نگاهی به برترین برنامه های استخراج بیت کوین کش ۲۰۲۰

در دنیای شلوغ نرم افزارها و تنوع آنها اگردر انتخاب نرم افزاراستخراج دقت نداشته باشیم،درنهایت نه تنهابه سودآوری نمی رسیم بلکه به سخت افزارهایمان نیز صدمه می زنیم.زیرااکثر آنها اصل و معتبر نیستند.جالب است بدانید استخراج بیت کوین کش با کامپیوتر نیز امکان پذیر است. بنابراین باید نرم افزارهایی را تهیه کنیم که از هر لحاظ بهترین های سال ۲۰۱۹ و ۲۰۲۰ هستند.این برنامه ها امتحان خود را پس داده‌اند و کاربران زیادی از آن‌ها استفاده می‌کنند.

آیا استخراج بیت کوین کش سودآور است؟

در سال ۲۰۱۸ به منظور سودآوری برجسته در استخراج بیت کوین کش، لازم بود که ابتدا مقداری پول در تجهیزات خاص استخراج سرمایه گذاری کنید. اما قبل از انجام این کار با استفاده از ماشین حساب سودآوری تقریبا می توانید متوجه شوید که سود شما در چه حدودی خواهد بود. به منظور استفاده از این ماشین حساب، لازم است که میزان هش خود را پیدا کنید که این میزان هش مقدار سرعتی است که کامپیوتر و تجهیزات شما در محاسبه نتیجه عملکرد هش سرمایه گذاری خواهد کرد. هر چه این میزان هش بزرگتر باشد، احتمال بیشتری دارد که شما به طور موفقیت آمیز بتوانید یک بلاک را استخراج کنید. بعضی از ماشین حساب ها به شما کمک می کنند که میزان هش کامپیوتر خود را پیدا کنید و بعضی دیگر هم سخت افزار شما و هم هزینه برق محلی را مورد نظر قرار می دهند.

استخراج بیت کوین کش چگونه است :

اگر با توجه به موراد بیان شده هم چنان هم می خواهید استخراج بیت کوین کش را انجام دهید می توانید گام های زیر را طی کنید.

قبل از هرچیزی باید یک کیف پول بیت کوین کش داشته باشید که بتوانید مقداری را که جمع آوری می کنید در آن ذخیره کنید. از امنیت این کیف پول اطمینان کافی را داشته باشد. حتما از رمز خود و کیف پول خود یک بک آپ داشته باشید که در صورت ایجاد مشکل بتوانید آن را بازیابی کنید. علاوه بر این از کیف پولی استفاده کنید که قابلیت نصب روی دستگاه استخراج را داشته باشد.

بعد از انتخاب کیف پول باید ببیند که می خواهید خود به تنهایی استخراج را انجام دهید با به یک مخزن ماینینگ بپیوندید.

نرم افزار استخراج بیت کوین کش :

نرم افزارهای مختلفی در این زمینه وجود دارند که معروف ترین آنها CGminer و BFGminer است. برای استفاده از این برنامه ها باید از ترمنال کدهای خود را وارد کنید. اگر انجام این کار برای شما مشکل است می توانید از EasyMiner استفاده کنید. این نرم افزار برای هر دو حالت استخراج پاسخگو است. البته باز هم تاکید می کنم که انتخاب نرم افزار به سخت افزار شما بستگی دارد.


[ بازدید : 425 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به ارز دیجیتال است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]