فرق بیت کوین کش و بیت کوین؟

دوشنبه 13 آبان 1398
11:28
سیمرغ

تفاوت استخراج بیت کوین کش وبیت کوین

برای اطلاع از تفاوت استخراج بیت کوین کش وبیت کوین و قیمت بیت کوین کش اولین و برجسته ترین تفاوت این است که محدوده اندازه بلاک بیت کوین کش 8 مگابایت است، در حالی که این محدوده برای بیت کوین تنها 1مگابایت است.

البته بلاک های بزرگتر نیازمند قدرت محاسباتی بالاتری نیز می باشند . به طور کلی می توان گفت که سرمایه گذاری بیشتری در این حالت برای استخراج لازم است. از طرف دیگر، بلاک های بزرگتر شامل کارمزد های تراکنش بیشتری برای ماینر هستند تا جمع آوری و استفاده نماید.از آنجا که این دو ارز دیجیتال یک بلاک چین را به اشتراک می گذارند، پاداش برای هر بلاک استخراج شده در حال حاضر مشابه و برابر ۱۲.۵ توکن می باشد. بنابراین شبکه بیت کوین کش به منظور جذب ماینر مجبور است که سختی استخراج را به طور برجسته ای پایین تر از بیت کوین نگه دارد .

الگوریتم استخراج بیت کوین کش SHA-256 است و در حال حاضر استخراج آن با دستگاه‌های ای‌سیک انجام می‌شود. شایان ذکر است که نرخ هش شبکه بیت کوین کش به دلیل محبوبیت کمتر آن نسبت به بیت کوین، پایین تراست.

ساتوشی بیت کوین کش

احتمالا برایتان سوال پیش امده است که کوچکترین واحد ارز در شبکه بلاک چین چیست؟

یک ساتوشی معادل یک صد میلیونیوم بیت کوین (0.00000001 بیت کوین) است. نام این واحد به نام حالق بیت کوین، Satoshi Nakamoto ثبت شده است که در حال حاظر کوچکترین واحد ارز است . در واقع همه مقادیر در زنجیره بلاک چین از قبل به Satoshi تعریف شده است.

برای این که بتوان با مقادیر بالا از بیت کوین کار کرد نیاز به یک واحد کوچکتر برای خوانایی بهتر بسیار احساس می شود. برای مثال در نمایش کسری از یک بیت کوین برای محاسبه هزینه به ازای هر بایت یا بخشی از پاداش مربوط به استخراج، مقدار به Satoshi نمایش داده می شود. اگر چه این واحد بهترین مقداری است که می تواند در زنجیره بلاک ثبت شود، کانال های پرداختی ممکن است نیاز داشته باشند تا پرداخت های خیلی کم از نظر مقداری داشته باشند که به همین جهت واحد دیگری به نام میلی ساتوشی (milisatoshi) بوجود آمده است که یک صد میلیاردم بیت کوین است.

آموزش استخراج بیت کوین کش

فرایند استخراج بیت کوین کش به صورت زیر است:

1- اماده سازی دستگاه استخراج مناسب ای‌سیک

2- ایجاد کیف پول بیت کوین کش

3- اتصال دستگاه به استخر استخراج و آغاز ماینینگ

قوی ترین کمپانی در زمینه ساخت دستگاه های ماینر در کل دنیا شرکت بیت مین (Bitmain) می باشد. این کمپانی چینی دستگاه های استخراج خودرا با نام تجاری انت ماینر (Antminer) وارد بازار کرده است . این دستگاه‌ها جزو پرطرفدارترین ای‌سیک‌ها برای استخراج بیت کوین کش هستند. البته شرکت های سازنده دیگری اخیرا در زمینه تولید ماینر فعال شده اند که با تولید دستگاه های ارزانتر رقابت را سخت کرده اند.

دستگاه‌های استخراج بیت کوین کش در سایت‌های رسمی تولیدکنندگان آن، سایت‌ آمازون و ای‌بی برای خرید موجود است اما به دلیل تحریم امکان خرید مستقیم از این سایت‌ها وجود ندارد. از همین رو برای خرید ای‌سیک باید از واسطه‌ها کمک گرفت. سایت های استخراج بیت کوین کش در این زمینه به شما کمک میکنند.


[ بازدید : 257 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به ارز دیجیتال است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]