ویتالیک بوترین کیست؟ سازنده اتریوم

دوشنبه 11 آذر 1398
15:51
سیمرغ

ویتالیک بوترین کیست؟ سازنده اتریوم

زندگینامه جذاب ویتالیک بوترین از خردسالی تا جوانی

اگربخواهیم زندگینامه ویتالیک بوترین رااز خردسالی بررسی کنیم،باید گفت که اودر کودکی تفاوت های قابل توجهی با بقیه شاگردان داشت. ویتالیک بوترین در ۳۱ ژانویه سال ۱۹۹۴درشهر کلومنا ،در یکی از نواحی مسکو ،کشور روسیه به دنیا آمد. وقتی ویتالیک بوترین 6 ساله شد به همراه پدر و مادرش به کانادا مهاجرت کردند.

ویتالیک چگونه مجله بیت کوین را تاسیس کرد؟

نوشته های ویتالیک مورد توجه میهای آلیسی (Mihai Alisie) رومانیایی قرار گرفت، همکاری این دو با یکدیگر شکل گرفت و درنهایت در اواخر سال ۲۰۱۱ مجله بیت کوین تاسیس شد.ویتالیک بوترین درکنار شغل نیمه وقت حود عنوان دستیار تحقیق برای کریپتوگرافریان گلدبرگ، وظیفه نویسندگی مرجع مجله بیت کوین را به عهده گرفت. شایان ذکراست که ویتالیک همزمان ۵ دوره پیشرفته را در دانشگاه واترلو نیز گذراند.

ویتالیک بوترین در ماه مه ۲۰۱۳ جهت شرکت در یک کنفرانس مربوط به بیت کوین در جایگاه نماینده مجله بیت کوین، به سان خوزه کالیفرنیا سفر کرد. اولین بار ویتالیک بوترین مشاهده کرد که دنیای رمزارزها زنده و واقعی است، و دریافت ورود به این دنیای شگفت آور و پول ساز ارزش دارد.سال بعد، ویتالیک بوترین دانشگاه را رها کرد و برخی از بیت کوین های خود را خرج سفر به سراسر دنیا و ملاقات با افرادفعال در زمینه گسترش قابلیت های شبکه بیت کوین کرد.

ویتالیک بوترین در اکتبر سال ۲۰۱۳ به اسرائیل رفت و در آنجا با فعالان پشتیبان کاورت کوین و مسترکوین ملاقات کرد. این پروژه هاکه به بررسی استفاده از بلاک چین برای قراردادهای مالی و غیره میپرداختند با اینکه هنوز از بلاک چین بیت کوین Bitcoin Blockchain استفاده می کردند،پروژه های معاملاتی جدیدی را به معاملات Bitcoin اختصاص می دادند.

ویتالیک فهمید که تعمیم گسترده کاری که پروتکل‌ها انجام می‌دهندباجایگزین کردن کارکرد آن‌ها با زبان برنامه‌نویسی کامل تورینگ turing شدنی است.این موضوع را پس از مشاهده پروتکل‌هایی که پروژه‌های مختلف از آن استفاده می‌کردند، متوجه شد.

زبان برنامه‌نویسی که سیستم را قادر می‌سازد هر مسئله‌ای را با دادن الگوریتم مناسب و حافظه و زمان کافی حل کند.، را turing می گویند.


[ بازدید : 540 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به ارز دیجیتال است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]